Tuesday, May 24, 2011

Hari MeeTinG SeDuNia

Salam Dunia...lihatlah dunia...hari ini adalah hari meeting untuk kawan. start 8.30 pagi sampailah ke 5.30 petang kawan telah menghadiri 3 siri marathon meeting (ingat tengok movie jek dulu yang marathon). meeting tilawah al-quran, meeting pertandingan inovasi dan meeting 5S. Syabbas bete....kawan meeting sokmo today.

Namun alhamdulillah..berkat kesepakatan dengan rakan sekerja maka dapatlah kerja-kerja itu dibahagi-bahagikan. SAMA RATA...SAMA RASA....hahaha...sorang pun tak terlepas diberikan tanggungjawab. Apapun memang kawan berprinsip, kerja takkan siap jika kita mengamalkan ONE MAN SHOW. sebab tu dalam banyak hal kita kene bekerjasama. tidak perlu tunjukkan kehebatan diri untuk menyatakan di kemudian hari bahawa kitalah seorang yang menjadi punca untuk sesuatu kejayaan waima kejayaan diri sendiri. baik dalam pelajaran, pekerjaan, perkahwinan, dan seterusnya kehidupan pastinya memerlukan sokongan di sekeliling kita. sama ada sokongan dari segi fizikal mahupun suasana sekeliling yang secara tidak langsung memberikan respon secara spiritual kepada kita. maka wajarlah barangsiapa yang sedang menaiki tangga kejayaan atau yang telah dinobatkan akan kejayaannya dalam sesuatu bidang, janganlah lupa diri. ingatlah orang-orang di sekeliling kita.

cari...mana satu gambo KAWAN dalam suasana meeting yang permai ini.....BERTUAH lah kalu mcm ni punya mood meeting dalam 8 jam!!!

itulah pengajaran yang kawan dapat hari ni. HARI MEETING SEDUNIA.



beginilah keindahan TEAMWORK.....miss my sons.....uhuk!! ****hubby of course...

sekian. wassalam.

5 comments:

  1. "apa yg penting.....kerjasama..."

    ni mesti byk tgk wonderpets ni...

    ReplyDelete
  2. syamim : btoll...belajar elok2..nnt blanje akk makan (heheh...ingt mak abah dll)
    shra : hhahahahaha jugak...

    ReplyDelete
  3. mr fello a.k.a suwamie : mustila....pitidot..dot...dot

    ReplyDelete