Thursday, August 25, 2011

GeNg MenGaJi

Geng Mengaji adalah salah satu drama yang kawan tak lah ikuti sangat. cuma adalah satu episod yang kawan tonton minggu lepas telah mencuit hati kawan hingga terbahak-bahak ketawa. adohai.......hubby kawan fahamlah sgt2 maksud kawan ni. apapun itu ada sisipan dan yang benarnya adalah wadah berikut :

Alhamdulillah. Ramadhan hampir ke penghujungnya. harapnya bakal diakhiri dengan penuh kerahmatan dan keberkatan. rugilah bagi mereka yang tidak memanfaatkannya dengan hajat dan memohon keberkatan serta keampunan Ilahi.

Ramadhan dan amalan tadarus adalah satu amalan yang murni. berpuasa menyucikan hati, merehatkan sudut biologi dalam sisi kehidupan. al-quran dan kedekatannya dengan fitrah manusia yang memerlukan pemurnian diri dan panduan hidup.

23 ramadhan lalu , kawan dan geng mengaji telah menyempurnakan Majlis Khatam Al-Quran Perdana dan Berbuka Puasa tempat keje kawan. semua daerah termasuk ibupejabatnya (opis kawan) telah dibahagikan surah untuk disempurnakan sesi tadarusnya dan kemuncaknya adalah majlis khatam.

dalam majlis tersebut, kawan baca surah al-qadr. alhamdulillah. sempurna majlis. terima kasih sekelian yang menyempurnakan majlis.

kawan kongsikan foto-foto Geng Mengaji kawan....

saksikan dahulu promo Geng Mengaji

baca...baca...baca...baca...baca..!!!!


ni konduktor khatam bawah skit dari Ramli MS


kawan menten tunggu turn baca


kawan sedang membaca


menten sekali lagi sbb tahu diambik gambo


turut diraikan anak-anak istimewa. love them all!!


menten dan menten sekali lagi menghulur tanda hati semasa marhaban.ahaks!



3 comments: